پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان از مرکز رشد نیشابور

بازدید معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان از مرکز رشد نیشابور

- 1402/05/26

معاون پشتیبانی فناوری، مدیر توسعه کسب و کار، رئیس اداره توسعه بازار و مسئول آموزش و مشاوره پارک علم و فناوری خراسان با حضور در مرکز رشد نیشابور، روند پیشرفت این مرکز را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، حسینعلی اخلاقی امیری معاون پشتیبانی فناوری با همراهی مدیر توسعه کسب و کار، رئیس اداره توسعه بازار و مسئول آموزش و مشاوره پارک علم و فناوری خراسان با حضور در مرکز رشد نیشابور، از نزدیک روند پیشرفت این مرکز را مورد بررسی قرار دادند.

در این بازدید اعضاء معاونت پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان به بیان خدمات و اقداماتی که می‌توان به شرکت‌های عضو ارائه داد پرداختند و در ادامه شرکت‌های فناور نیازها و مطالبات خود را در حوزه‌های مورد بحث مطرح کردند.

اخلاقی امیری در این بازدید با تاکید بر ارائه خدمات به تمام شرکت‌های عضو در پارک علم و فناوری خراسان گفت: خدمات و تسهیلات مطرح شده نه فقط در مشهد بلکه با هدف تمرکززدایی تصمیم داریم این توسعه عدالت محور بوده و به تمام شرکت‌ها در مراکز رشد و پردیس‌های ذیل پارک نیز خدمات ارائه شود.

به همین دلیل تیم کامل معاونت پشتیبانی فناوری در این سفرها حضور خواهند داشت.

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی زهرا خسروی راد زهرا خسروی راد ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری